ΚοινωνίαΚορυφαία

Γεμάτα παραπληροφόρηση τα ΜΜΕ του Αζερμπαϊτζάν: Αζερικές ξενόγλωσσες ιστοσελίδες διαδίδουν προπαγανδιστικό υλικό για τον «βανδαλισμό» των Αρμενίων στο Σουσί

Και πάλι, τα ΜΜΕ του Αζερμπαϊτζάν προσπαθούν να χειραγωγήσουν και να κοροϊδέψουν το δικό τους κοινό και να παρουσιάσουν αυτό που θέλουν ως πραγματικότητα. Συγκεκριμένα, τα προπαγανδιστικά μέσα του Αζερμπαϊτζάν διαδίδουν ενεργά πληροφορίες ότι υπήρχαν δημοσιεύματα στον διεθνή Τύπο για το Σουσί, όπου οι Αρμένιοι φέρεται να διέπραξαν «βαρβαρότητες» και να επιδίδονται σε «βανδαλισμούς».

Πρώτα, τα μέσα ενημέρωσης του Αζερμπαϊτζάν άρχισαν να γράφουν ότι το γαλλικό Lagazetteaz.fr δημοσίευσε την ταινία «Σουσί, 30 χρόνια αργότερα», στην οποία ο καθηγητής Ελτσίν Αχμέντοφ λέει για «το σπίτι του που καταστράφηκε από τους Αρμένιους». 

Τότε η μηχανή προπαγάνδας του Αζερμπαϊτζάν άρχισε να γράφει ότι η ίδια ταινία δημοσιεύτηκε και στον αυστριακό τύπο, στον ιστότοπο Dasfazit.at, ο οποίος συνδέεται με την προαναφερθείσα γαλλόφωνη ιστοσελίδα. 

Η μελέτη δείχνει ότι τα προαναφερθέντα μέσα ενημέρωσης συγκαταλέγονται στα εργαλεία της πολιτικής μηχανής του Αζερμπαϊτζάν στη Γαλλία και την Αυστρία, είναι απλώς ξενόγλωσσα ειδησεογραφικά μέσα του Αζερμπαϊτζάν. 

Συγκεκριμένα, η παρουσία του az στο γαλλικό όνομα Lagazetteaz.fr υποδηλώνει ήδη ότι πρόκειται για μια αζερική ιστοσελίδα. Επιπλέον, ο ιστότοπος ιδρύθηκε από το πρακτορείο ειδήσεων Trend, μια από τις μηχανές προπαγάνδας του Αζερμπαϊτζάν. Παρεμπιπτόντως, ο γενικός διευθυντής του ιστότοπου, Ζαν-Μισέλ Μπριούν, συμμετείχε στο τακτικό προπαγανδιστικό συνέδριο του Αζερμπαϊτζάν στο κατεχόμενο Αρμενικό Σουσί του Αρτσάχ τον Απρίλιο του τρέχοντος έτους. 

Όσο για το αυστριακό Dasfazit.at, ανήκει επίσης στο Αζερμπαϊτζάν. Στην ιστοσελίδα αναφέρεται ότι εκτελεστικός διευθυντής είναι ο Αλτάι Αλασγκάροφ και ανήκει επίσης στο πρακτορείο Trend.

Εμφάνιση περισσότερων
Back to top button